محل تبلیغات شما

نرم افزار ارتباط با مشتریان چه مزیت هایی دارید ؟

شماره تماس کارشناس و مشاور پیاده سازی سی آر ام بهین تک گستر
989355459045
www.democrm.ir

پشتیبانی تلگرام

سیستم و نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM چیست ؟
نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان باعث میشود که سازمان خود را مدیریت نمایید : این بدین معنی است که شما میتوانید نظم سازمانی خود را بهبود بخشید . شاید این اولین مسئله شرکت و سازمان شما باشد که اعضای شرکت ، کارمندان ، مدیران و کلیه کارکنان سازمان شما به وظایف خود با توجه به اهداف شرکت در زمان های مشخص عمل مینمایند یا خیر ؟
آیا خدماتی که برای کارکنان شما تعریف شده است با اعمالی که افراد در ارتباط با مشتریان دارند همخوانی دارند و یا در یک جمله ایا سازمان و شرکت شما " مشتری مداری اصولی " را رعایت مینمایند یا خیر؟
این سولات از سوالات کلیشه ای در هر سازمان و شرکتی میتواند باشد . دمو سی آر ام با تحقیقات و بررسی های خود بر روی سازمان های موجود در کشور این نیاز سنجی مدیران را برطرف نمود و توانست یکی از قوی ترین شرکت های ایران را در این حوزه مدیریت و ساماندهی نماید .
شرکت ایران خودرو با عظمت کارکنانی که دارد را میتوان برگ درخشانی در نمونه کارهای democrm دید که تیم ما با برنامه ریزی دقیق خود برای این شرکت همچون شرکت مرسدس بنز المان 52000 کاربر این شرکت و همچین فرصت های بازاریابی برای این شرکت بهترین سیستم ارتباط با مشتریان را پیاده سازی نمود و نمونه کار CRM خود را به حد اعلا رساند.


وظایف تعریف شده برای CRM  در چیست ؟

این نکته قابل اهمیت است که نرم افزاری مدیریت ارتباط با مشتریان بهین تک گستر چه نیازی از کارفرمایان را برطرف مینماید و وظییف اصلی این نرم افزار در چیست .
قبل از هر چیز باید توضیح دهیم که این نرم افزار با توجه به قدمتی که در ایران دارد به چه شکلی به هموطنان ایرانی عرضه میگردد :


انواع CRM ؟

نرم افزاری مدیریت ارتباط با مشتریان CRM در دو نوع فیزیکی و تحت وب برای مشتریان تعریف میگردد اقلب شرکت های توسعه دهنده CRM در ایران با پلت فرم های مایکروسافت داینامیک microsoft dynamics اقدام به خدمت رسانی به مشتریان مینمایند این نوع از CRM هزینه بسیاری بالایی بر روی دست کارفرمایان و مدیران سازمان ها میگذارد زیرا علاوه بر پیاده سازی این نرم افزار نیاز به ذخیره سازی فیزیکی این اطلاعات میباشند . هرچند که تیم دمو سی آر ام قادر به پیاده سازی این نوع از سی آر ام ها در کشور است و نمونه کارهای متعددی در این حوزه دارد ولی یکی از بهترین و به صرفه ترین نوع سی آر ام های موجود در کشور سی آر ام های وب بیس هست که شما با هزینه ای به شدت پایین تر از سی آر ام های فیزیکی قادر خواهید بود به امکانات سی ار ام دست پیدا نمایید. شما میتوانید  جزئیات و توضیحات این نوع محصول بهین تک گسترسی ار ام را در قسمت قیمت CRM مشاهده نماید.
حال که به توضیح انواع CRM های موجود در ایران پرداختیم میتوانی این موضوع را شرح دهیم که وظایف سی ار ام در سازمان های چیست و چه مزیت هایی برای کارفرمایان و مدیران شرکت ها دارند ؟
یک پایگاه داده ای متمرکز برای اطلاعات سرنخ ها و مشتریان و تعاملات آنها با شرکت ها برای شما فراهم مینماید.
خودکارسازی برخی از فرایندهای بازاریابی و فروش بدون هزینه های اضافی برای میریت آن
منظم کردن، دقیق کردن و سریع کردن فرایندهای پیگیری های داخل سازمانی به طوری که در صورتی که کارکنان و کارمندان شما فعالیت خود را انجام ندهند به مدیران رتبه بالاتر آنها گزارش ارسال مینماید
تحلیل و بررسی اثربخشی تبلیغات که شما را از هزینه و سرمایه گزاری های بی مورد بی بهره می نماید و شما میتوانید با بررسی عملکرد بازاریابی خود طبق گزارش به بهبود تبلیغات هدفمند خود بپردازید.
بهبود همکاری تیمی در فروش که باعث نظم کاری بهتری بین پرسنل شرکت شما میگردد
بهبود مهارت های فروش کارمندان فروش ، با این مدیریت پرسنل شما میتوانید روند و فعالیت های پرسنل فروش خود را نیز تحت کنترل خود قرار دهید.
این نکته که شما بدانید افرادی که به سازمان شما مراجعه میکنند به دنبال چه هستند و چه نوع خدماتی نیاز دارند و یا اینکه اگر به شرکت شما مراجعه کردند از چه طریقی با شما آشنا شده اند میتواند سرنخ خوبی برای مدیریت آنها باشد . این سرنخ های فروش میتواند در آینده به مشتری های ثابت شما تبدیل شوند فقط کافیست که بتوانید با مدیریت امکاناتی که در اختیار شماست بهترین بازخودر را در بین رقبای خود داشته باشید.
فرض کنید که شما با رقبای خود سهم برابری از بازار را دارید ولی رقیب شما سرنخ های فروش خود را از  دست میدهد و یا اینکه بازاریابی و مشتری مداری ضعیفی بر روی مشتریان فعلی خود دارد ، شما میتوانید با مدیریت همین چند مورد یعنی مدیریت پرسنل ، مدیریت بازاریابی و فروش و مدیریت پروژه های فعلی و پشتیبانی و پیگیری دقیق از سوی سازمان شما به بالاترین سطح کیفیت برسید.
CRM   یک استراتژی برنامه ریزی شده است که با آموزش دادن و هدایت کردن کارمندان به شما نحوه چگونگی درک و فهم نیاز های بیشتر مشتریان را آموزش داده  تا روابط افراد یک سازمان و مشتریان آن را استحکام بیشتری ببخشد

سیستم ارتباط با مشتریان crm سی آر ام بهین تک چیست ؟

سیستم ارتباط با مشتریان crm سی آر ام بهین تک چیست ؟

سیستم ارتباط با مشتریان crm سی آر ام  چیست ؟

نرم افزار ثبت و سفارش چاپ آنلاین بهین تک گستر

3 نکته و روش در جذب مشتری و افزایش درآمد بیشتر

همه چیز در مورد استخراج ابری بیت کوین رایگان

های ,مشتریان ,شرکت ,سی ,ام ,مدیریت ,سی آر ,آر ام ,با مشتریان ,ارتباط با ,خود را ,چیست ؟سیستم ارتباط ,افزاری مدیریت ارتباط

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

bumbxideto شهدای فراموش نشدنی، شهدای هسته ای و ... خلوت تابناک(خبری وادبی...) شعر شاعر riahallara وبلاگ کاروفناوری دبیرستان شهید بهمنی (دوره اول) شهدای روستای خوش ییلاق مطالب وبلاگی زندگی در تابوت کیمیا اول